tisdag 1 september 2009

Sälja saker

I nya huset vill jag ha vita möbler (så långt det går). Våra bokhyllor nu är i björk (Billy) och de har med tiden antagit en gul tråkig färg. Men nu har jag lagt upp en annons på Blocket (förutseende som jag är) och hoppas på att bli av med dem alla. Jösses vilket gensvar! Jag har fått hur många mail som helst! Idag sålde vi en bokhylla och på torsdag kommer en annan och ska titta på resten. Så (förhoppningsvis) blir det tomt i vardagsrummet fram till flytten.

Vi har även bokat tid med banken för att komma och bestämma hur lånen ska läggas upp. Bankkvinnan var mycket trevlig som alltid och det verkade underkontroll allting. Jag som har oroat mig för att de av någon anledning skulle ångra sig i sista minuten och inte längre vilja låna ut pengar till oss (det är ju som bekant tuffa tider nu). Jag är så lättad!

Idag är det 31 dagar kvar till tillträdet!

1 kommentar:

  1. ooo så enormt spännande !!! Åh det kommer bli så fint och roligt att få läsa här hur det kommer att bli där !

    SvaraRadera